avui fa 16 dies que varem tornar de vacances i encara ningu de Flightcare, l'empresa encarregada del nostre equipatge, encara no es ha dit res i quan dic res significa que ni tan sols s'han dignat trucar nos per dir nos que no tenen ni idea d'on es el nostre equipatge.
Varem arribar via Frankfurt a primera hora del mati. El nostre equipatge, 5 maletes, no va arribar. Varem fer la pertinent reclamació a Flightcare, responsable dels equipatges de Lufthansa i ja esta, aqui s'acaba tot. Una setmana despres vaig trucar al 902 que m'havien donat i em varen dir que "creian" que el meu equipatge encara era a Frankfort i que per tal d'ajudar los els havia de facilitar una llista amb tot el contingut i valor de cadascuna de les 5 maletes. Jo vag demanar com podia saber el valor de cada peça o tan sols el contingut de cada maleta i com els podia ajudar sino sabien on era i tenint en compte que el meu equipatge esta clarament identificat exteriorment. Si compto que son 5 maletes per un viatge de 4 persones 20 dies, facilment el valor del o perdut el podem xifrar nomes en maletes prop de 800€ i l'equipatge, sense comptar els records i tot allò que no es pot valorar aprox no menys de 2.000€ mes. 16 dies i cap trucada i això en diuen servei.
Podría fer una reclamació i una denuncia i demandar los sense dir res mes però no ho faré perque preferixo denunciar publicament la tremenda incompetencia del servei d'equipatges del aeroport de Barcelona, i consti que no parlo de les poques persones que hi treballen però que no disposen ni dels mitjans ni recursos per poder fer la seva feina.
La part que els de Flightcare no saben es que a la tarda del mateix dia, la meva filla i jo varem tornar al aeroport. amb la nostre denuncia a la mà vàrem passar com si qualsevol cosa, ningú ens va impedir de ferho, varem passar el control de seguretat i varem tornar cap a la sala de recollida d'equipatge de la terminal A. Varem passejar per les diferents cintes on hi havia tot de maletes deixades de la ma de Déu. Allà varem tenir la sort de veure que un nou vol de Lufthansa acabava d'arribar de Frankfurt i allà estaven les nostres maletes. Senzillament les varem agafar, marxar i ja está.
Ningú estava a la cinta esperant recollir els equipatges que ningú reclama,
ningú recollia els equipatges de le scintes ja aturades,
ningú no va verificar que el equipatge que agafavem fos nostre
ningu no ens va controlar a la sortida.
A la majoria d'aeroports bons hi ha un control visual dels comprovants d'equipatge.
De la mateixa manera que jo vaig agafar el meu equipatge qualsevol ho podia haver fet sense cap problema i de fet si tantes maletes s'han perdut potser resulta que algú n'esta treient profit..
Incompetencia, impunitat perque al cap i la fi encara que no facin malament no passa res. Les autoritats del aeroport no hi posan cap mena de solució, la gent d'Aena presumeixen de gran eficacia i la sra ministra diu que tot va bé.
I es que en aquest pais sembla que els consumidors nomes tenim dret a aguantar.
amen
1 comentari:
Sembla increïble el que expliques, vols dir que és veritat tot això o és tracte del trailer d'una novel·la?
Publica un comentari a l'entrada