diumenge, 6 de juliol del 2008

festa Custo

Sabeu el que es la festa Custo?. Hi heu anat mai? Jo no ho coneixia però aquest any, gràcies a una amiga hi varem ser invitats, la dona i jo.
Com us ho podria definir, difícil, es un mon que existeix molt lluny del meu mon o jo lluny d'ell per ser molt objectius. Hi havia unes 2.000 persones segons els diaris i us asseguro que com a mínim val la pena veure ho un cop si mes no per poder opinar.
Es tot aquell mon que viu de l'espectacle, de la imatge, de la moda, carregat d'una immensa capa de superficialitat però que allà estan i s'ho passen d'allò mes be.
Jo, mes aviat com un pop en un garatge.
Es de destacar l'enorme moviment que es desplega en un esdeveniment com aquest. "Seguratas" per tot arreu vigilant que tot passi com ha de passar, alcohol, molt alcohol, mes encara, i molta gent "guapa", o dels que s'ho creuen com a mínim.
Dones d'aquelles que et fan girar el cap, i la resta, nois que feien girar les dones joves i les no tan joves i els típics vells que es resisteixen a ser arxivats, i entre tots ells dos folklòrics: l'Hereu i el Trias, ja em direu que hi pintaven.
Bé jo tampoc hi pintava res.
Per cert tot això passava al Palau de Pedralbes, un lloc molt adient.
De fet suposo que no hi tornaré, si em tronen a convidar delegaré en els meus fills que potser "sintonitzaran" millor que jo.
I direu a que ve aquest escrit, es com si hagués participat en un "show" de TV en directe i he pogut comprovar que molta gent d'aquest que sembla que no siguin reals també existeixen, increïble però cert.
Tot un espectacle però si algun dia em perdo no m'hi trobareu pas, ara ja se el que es