diumenge, 14 de setembre del 2008

els criteris del Sr Hereu

El proppassat divendres em varen la grua es va endur el meu cotxe. Fins aquí la cosa no ha de sorprendre ningú però hi ha tot un seguit de circumstancies que son una mica sorprenents:
1- La grua va actuar a les 23h30 en un carrer sense voreres (motiu de l'in fracció), en un lloc on, us ho ben prometo, no hi provocava cap problema de transit per a vehicles o vianants.
2- Això va passar davant del cine Bosque (així que ja esteu avisats) i per tant em temo que el meu "aparcament" deu ser recurrent per els qui anem al cine i els "senyors" de la grua ja ho deuen saber i van a recollir cada nit abans de plegar un infractor com jo.
3- Com es que aquesta o un altre grua no es MAI, a les 8h00 del matí davant, per exemple del bar Dole al carrer de Capità Arenas on i paren en doble filera tots els cotxes que volen, cada dia de la setmana, cosa que ja he denunciat i ningú no ha dit ni mu.
4- Que potser hi ha criteris, com els dels aeroports, que son desconeguts per als ciutadans i que regeixen el funcionament de la grua??
5- Com es que els alcaldes poden aparcar en un espai sense voreres (la Plaça Sant Jaume) i a ells la grua no els diu res. He d'entendre que hi ha, a mes del criteri ocult abans esmentat, un doble criteri per els qui son "oficials" i o "càrrecs oficials"??
6- Jo no he votat al sr. Hereu ni a cap altre polític perquè, en funció del seu càrrec, tingui uns privilegis que NINGÚ no li ha donat.
En tinc prou d'injustícies institucionals i des d'aquí vull iniciar una protesta que m'agradaria es multipliques amb les denúncies individuals que cadascú de nosaltres podem veure dia a dia al voltant nostre.
Se que el meu blog no es cap plataforma però si algú ho llegeix i creu que val la pena li agrairé que ho vagi publicant en el seu blog i poc a poc, qui sap, potser serveix.
Jo enviaré el mateix text a La Vanguardia per veure si tinc sort però ho dubto. L'altre dia vaig llegir el que els nostres polítics "donen" als grups de comunicació en forma de subvenció i ja tinc clar que ningú no mossega la má que l'alimenta

2 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Comento en el mateix ordre
1/ No m’ha quedat clar si el teu auto estava ben aparcat o no.
2/ Tampoc m’ha quedat clar si la peli era bona.
3/ Jo sóc un dels que a vegades prenc cafè al Dole deixant el cotxe en doble fila, però molt més d’hora i quan no passa quasi ningú (només la Guardia Urbana, que també para, i si no ho fan ens donen l’ok per omissió).
4/ Sí.
5/ Evidentment. Veig que ets molt perspicaç.
6/ Jo tampoc vaig votar a Hereu però per motius diferents als teus. La Vanguardia no crec que et faci cap cas. Amb El Periódico no cal ni que ho intentis, són cul i merda amb l’ajuntament.
Consell: la propera vegada que vagis al Bosque deixa el cotxe al pàrking, Estalviaràs temps, euros i emprenyades.

jordir ha dit...

La peli era El Che i si la recomano.
el cotxe no se si estava mal aparcat perquè no hi havia cap senyal especific en aquest sentit.
No hi havia voreres i no es podia circular en determinades hores pero aparcar, no hi deia res