dilluns, 1 de setembre del 2008

hola

Les vacances han estat intenses d'una banda i descansades d'un altre. De fet he "ignorat" el meu blog massa temps.
Altre cop, com el darrer parèntesis que vaig tenir fa uns mesos, m'he replantejat parlar, o no, dels nostres ínclits polítics, parlar de "coses" que realment siguin interessants segons el meu particular criteri, o senzillament deixar ho corre perquè al cap i a la fi els meus lectors es poden comptar amb els dits d'una ma.
Finalment he decidit tornar hi per que he descobert que el mes gratificant per a mi es escriure encara que no en se i si algú ho llegeix doncs "bingo", un mes.
Així que seguint el consell d'un bon amic i blogaire ja tinc alguns temes per els propers dies. Si encara queda algú per aquí ja ens llegirem.
Bon vespre

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Bon dia i sí, Jordi, encara queda algú.
Bentornat!