dissabte, 6 de juny del 2009

Europa si, polítics no

Voldria evitar un mal entès atès que llegeixo tot sovint que els ciutadans de Catalunya no ens preocupa o no ens interessa Europa.
Jo crec que això no es cert. No he vist, i per a mi aquesta hauria de ser , una enquesta que pregunti si estem d'acord en Europa però amb d'altres polítics. Jo no aniré a votar però senzillament per que no vull votar a la Maleni o al Mayor Oreja, ni al Mas a través del Tremosa, ni a uns individus que no conec de res etc.
Jo crec que son els nostres polítics que utilitzen Europa com a cementiri d'elefants on totes les frivolitats valen. NO he vist tampoc cap programa mínima ment intel.ligent sobre les intencions reals del que volen fer.
Jo crec en una Europa de les regions i soc i em considero ciutadá Europeu per sobre de tot, de fet el que mes m'agrada es ciutadá de l'Europa Mediterrànea.
Així que aqui teniu un vot d'abstenció temporal fins que el circ patètic dels nostres polítics acabi.