diumenge, 29 de setembre del 2013

Espanya

La veritat es que ja no sé si m'ho posen fàcil, molt fàcil perquè no en saben més o es que, en veritat, descobrim una realitat que mai haviem volgut veure.
Aquest cap de setmana hem estat a Guadalajara, Castella La Manxa, i he pogut comprovar que en som de diferents.
De visita per Alcalà de Henares, a tocar de la catedral d'Alcalà hi havia una exposició força curiosa, com a mínim per a mi: Una exposició de vehicles de la Policia Nacional!!!!
Per a mi, la peça estrella era aquest Avia amb les mànegues d'aigua que els "grisos" varen utilitzar a finals del franquisme. També hi havia el "seat 1500" tot pintadet de gris.
Vehicles que a mi em desperten records amargs i difícils tot i que jo no ho vaig patir en primera persona lluien entre un públic encuriosit a qui li agraden aquests cossos.
No m'imagino aquesta exposició a Barcelona, oi?
El mateix dia el Sr Antonio Elorza publicava a El Pais, un d'aquells articles que estimulen l'independentisme. Parla l'home de "eufemisme" que significa el dret a decidir????? i que no cap el dret a decidir fora del ordenament jurídic, es a dir que la justicia es la qui decideix el que els individus podem o no votar...... Per acabar, i fent un fantàstic exercisi de creativitat ens regala una perla: "Todo vale, hasta en la publicidad donde la Generalitat enseña a "separar la basura". Separar."
Finalment, avui, els Bascos han dit que ells també estan per la autodeterminació. Si, si, els mateixos Bascos que s'amaguen al Parlament del Estat, els mateixos que voten en contra dels Catalans sempre que hi poden treure algo. Encara s'ens avançaran.....
Jo, he passat un molt bon cap de setmana però quan he arribat a casa he sentit més que mai que tornava a casa 

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bah, a mi això de la Independència no em convenç... I no és només pel fet que sovint m'agrada no respaldar el que la gent del meu voltant (territori en aquest cas) vol...

Tinc els meus arguments per pensar el que penso (i que no puc exposar aquí perquè m'extendria hores)... però tampoc seria tant "rebel sense causa" per votar "no"...

Marc.

jordir ha dit...

llibertat es poder votar el que vulguis sense patir cap conseqüencia.
Vota si o vota no. lo important es que puguem votar

jordir ha dit...

llibertat es poder votar el que vulguis sense patir cap conseqüencia.
Vota si o vota no. lo important es que puguem votar