dilluns, 31 de març del 2008

honorable?

Aprofito que estic davant l'ordinador per treure un segon tema i demano perdó a qui ja se que em renyará per no dosificar.
Bé, ahir veig una taula on hi havia una Honorable i un Excelentíssimo i jo em pregunto, que tenen aquest senyors, senyores que els otorga aquest títol diferenciador.
He d'entendre que jo no soc honorable?, carai això em sona negatiu.
Som o no som en funció del càrrec públic que nosaltres, els votants hem decidit? Es a dir, jo et triu i un cop tu has estat votat majoritariament ja passas a ser Honorable i jo segueixo sent no honorable!!!!!, aqui quelcom falla.
Podría arribar a entendre que l'honorabilitat fos un premi per haver fet quelcom gran per la societat, es a dir el sr. Vicenç ferrer sería honorable per a mi però crec que cap càrrec public hauria de tenir cap títol.
Des de el meu blog llenço aquesta proposta d'anular els títols anexes a qualsevo càrrec públic de qualsevol mena.
Reivindico l'igualtat en la dignitat de totes les persones.
bon vespre

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Ben tornat! He anat passant de tant en tant pel “jocrec” i per altres llocs també mig endormiscats, i finalment veig que m’ha servit d’alguna cosa. El fill pròdig sempre acaba tornant a casa, en aquest cas la nostra casa comuna coneguda com la "catosfera". Potser s’haurà de celebrar i tot!

100% d’acord amb suprimir tota mena de títols. “Ya puestos”, també hi afegiria la supressió de les condecoracions i d’altres “benèfiques” a les que tan afeccionats som per aquestes contrades.

Com a detall per la teva tornada i per “marcar” la nova temporada que ara recomences i que esperem que sigui més llarga que les anteriors, et faig un “link” al meu blog que és el mateix que garantir-te un petit augment de visitants-lectors.