diumenge, 13 d’abril del 2008

el nom dels polítics

aquesta setmana a la Contra varen entrevistar al sr. Espirito Santo, que es, com el seu nom indica, el propietari del banc Portuguès d'igual nom.
No es que un banquer sigui el meu ideal d'home però va dir una cosa que em va agradar força. un pais ben gestionat politicament es aquell, els polítics del qual no surten sempre als mitjans, i com exemple preguntava qui es el president de Suissa, resposta no ho sé.
giro cap el nostre pais i em venen ganes de plorar perque la gran majoria dels nostres titulars son els polítics,
algú em va dir que tenim els polítics que tenim perque cobren poc, i així es una feina que nomes interessa a persones mediocres...
O això o la poltrona agrada massa.
un petit exemple, avui mateix el "govern" ha admès que el trasvassament es farà de l'Ebre i no el Segre. Quan ens hi juguem que el conseller sr. Baltasar, autor d'un projecte que només ell i el Saura han defensat no dimitirà.
M'agradarà saber quina serà l'excusa.
Tant de bó no coneguessim el nom dels nostres polítics