diumenge, 13 d’abril del 2008

nou Gobierno

Ja tenim nou Gobierno i entre tots destaca la presència de la tan "partía" Maleni. No opinaré del Sr. Moratinos que ha estat, crec, el pitjor ministre d'exteriors de l'Estat de tota la jove democràcia.
Crec que posar la Maleni altre cop es tant com ignorar i menysprear uns quants milions de ciutadans humiliats per els comentaris estùpids d'aquesta dona i son els qui mes els han votat....
Per cert, no voldría semblar masclista perque no ho soc però posar una dona embarassada de ministre de la guerra o defensa com es diu ara em sembla una frivolitat impropia d'un cap d'estat. Quan ho he comentat totes les dones m'han contestat que l'embaràs nomes dura quatre mesos però jo em pregunto: si demà els exèrcits haguessin de tornar al Perejil li faran una armilla antibalas per embarassada o sense ser tant irònic, si ha d'anar a Afganistan, dirà que hi fará quan hagi nascut el petit????
Finalment hi ha una ministra d'igualdad que té 30 anys! Altre cop, alguns m'atacaran però amb tot el respecte per la gent jove crec que el cap d'un ministeri hauria de tenir, a més de la valua que suposo aquesta persona té, un nivell d'experiencia suficient per gestionar un equip humá i poder pendre decisions a maxim nivell.
la questió. per a mi, no es si aquesta noia val, segur que si, sino si es que tant mancats estan que han d'anar a buscarlos a la guarderia.
Bé ja tenen Gobierno i nosaltres???

5 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

El que dius de la Maleni: fully OK, d'aquí un parell de dies la repassaré jo. Però no ens enganyem, la culpable no és ella, és en Zapater per fer-la repetir.
La Chacón: et conec i sé que no ets masclista però... què vols que et digui, el teu comentari el veig masclista.
La ministra més jove: crec que s'ha d'esperar els tradicionals 100 dies abans d'opinar de les noves incorporacions. A la seva edat alguns ja havíem vist i fet molt més que alguns polítics trenta anys més grans.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Miquel Saumell ha dit...

Jordi, que ho sàpigues, el segon comentari té tota la pinta de ser un spam de nova generació, d'aquells que s'expandeixen mitjançant els blogs, i actua tan aviat com algú clica l’enllaç (evidentment, jo no he fet). Tu mateix, jo l'esborraria. De res.

jordir ha dit...

repeteixo no soc masclista però de la matexia manera crec que hi ha persones mes adequades per cada funció, cada funció requereix certes peculiaritats i no te res a veure amb el sexe.
Quans de vosaltres posarieu un nan a jugar a basket, un invident a pilotar un avió, un mut en un programa de radio, exemples desagradables, soc antisocial? o senzillament pràctic.
primeres consequencies de la decisió: va ara a Afganistan perque dins un parell de mesos ja no hi podrá anar!!! s'emporta un metge per evitar sorpreses!!, definitivament primer es tria la persona i despres on la col·loquem

Miquel Saumell ha dit...

OK, tens raó... i jo també.