dijous, 5 de juny del 2008

carta oberta al Sr. Montilla

Benvolgut Sr. Montilla,
Em dirigeixo a vostè com a conciutadà i amb el dret que tinc com a un dels mil·lions de votants del nostre pais.
Per ser molt clar i directe, si vostè té els "nassos", despres de tot el que em viscut, de dir que el Sr. Baltasar li mereix tota la seva confiança i que la seva gestió ha estat excellent, jo em quedo amb un dubte molt fort:
- o bé vostè es veu obligat a dir el que diu perque interessos no desvetllats li ho impedeixen, amb lo qual no tindria credibilitat
- o bé vostè no te la capacitat de discernir un bon profesional d'un que no ho sigui, amb lo qual no tindria el nivell minim exigible per ocupar el càrrec qe ocupa.
Crec que només els 200 que tenen xòfer votarien a favor de salvar el Sr. Baltasar, els altres 6 mil·lions de conciutadans em sembla que opinem diferent.
Un bon consell, consulteu les hemeroteques

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Com si ho veiés, al final tots plegats arribarem a la conclusió de que potser no els havíem d'haver votat.
Els governants no consulten les hemeroteques doncs si ho fessin es posarien massa vermells, això suposant que els polítics tinguessin aquesta capacitat “cromàtica”, cosa que sovint dubto. Ells només parlen del present i del futur, aquest limitat a les properes 24 hores, i no més enllà. El passat és per a ells l’època Pujol, i el que hi ha hagut entremig és una mena de llim del que no se n’ha de parlar.