dissabte, 27 d’abril del 2013

I ara que?

I ara que hem de fer? Que ha de fer un país on els seus dirigents reconeixen públicament, i no per boca del seu responsable que, com sempre es amagat darrera la seva ex majoria, que no saben com reconduir la economia i el desgavell on ells i els seus antecessors ens han dut.
No pretenc criticar per criticar, que ja no serveix de res sinó que parlo com a petit empresari que soc que em miro a mi mateix i dic, i ara que?
Si ells reconeixen que l'atur ha de seguir creixent, que el dèficit no es redueix a pesar de tots els retalls que han hagut d'aplicar, que no son capaços de generar una sola política estimulant  per a ningú, que senzillament deriven els esforços cap a les autonomies o el més enllà, que puc fer jo amb una empresa que ha de conviure en aquest escenari.
Puc plegar? no arreglaria gran cosa atès que demà encara he de seguir treballant per viure.
Tanco a lo bèstia? seria lo més assenyat segurament però no sé com es fa, mai no he estat bo per fer ho 
Reduir despeses al mínim com si fos un cargol i espero no sé que? segur que així no contribueixo gaire a la meva pròpia subsistència i a més faig mal a unes quantes famílies.
Segueixo endavant? Bé, imagino que es el que em queda però com, admeto que avui no sé com.
Aquest coi de govern serà capaç de treure'm l'optimisme que sempre he tingut.
Reconec que estic com el dia però, ondia, no podrien plegar i deixar pas a algú que s'hi atreveixi???????

6 comentaris:

Marc García ha dit...

Hola Jordi!

Sóc el Marc, aquell noi que et segueix des de fa bastant temps (any i mig, dos anys?).

Les coses em van bé; ja estic acabant el primer curs de Filologia Catalana a la URV.

Ja tinc un compte de Blogger! Me l'he hagut de crear per fer un treball d'una assignatura que es diu Literatura i Societat. En aquest blog he publicat íntegrament el meu treball sobre Gabriel i Ferrater. A veure què et sembla! ^^
http://gabrielferraterisoler.blogspot.com.es/

Marc.

Marc García ha dit...

Ostres, aquest últim escrit teu és el més desesperançat que he llegit dels teus... Suposo que no et deus creure les seves prediccions per 2014, oi?

Per altra banda et volia donar les GRÀCIES amb majúscules per continuar tenint la FORÇA necessària, que aquesta sí que no l'has perduda ;)

GRÀCIES també per ser tant subjectiu i expressar els teus pensaments i sentiments en un lloc obert.

No tan sols llegeixo les teves opinions en aquest blog, sinó també en els dos altres que tens, també molt interessants, sobretot el dels llibres.

Per molts anys d'escriptura, estimat Jordi!

P.D.: L'últim treball que ens han manat en aquesta assignatura és fer un vídeo comparant dos mites de la literatura: un antic i un de contemporani, en què el contemporani begui de l'antic. Jo he decidit fer-ho del mite grec d'Aracné, i d'Spiderman. Si de cas, ja t'avisaré quan publiqui el vídeo al bloc. ;)

Marc.

jordir ha dit...

Hola Marc,
Et felicito de tot cor. Tu representes el futur del nostre mon i per això val la pena seguir lluitant tot i el desencís que ens toca viure avui.
La gràcia del meu bloc es que em permet "buidar" el que porto dins amb tota llibertat. Es un gran exercici.
ES cert que els darrers temps no han estat els mes fàcil per a mi però no em rendeixo.
Tu segueix estudiant i busca el teu futur allà on sigui.
Sort i gràcies per seguir llegint les meves neuras.

Marc García ha dit...

Hola, Jordi.

Encara no he publicat el vídeo, però ja he començat el treball comparant els dos mites. Si tens temps i ganes, l'adreça del Bloc és la següent: http://spidermaniaracne.blogspot.com.es/

Marc.

Marc García ha dit...

Ah, i per cert, saps com enxamplar el text? És que en el bloc d'Spiderman hi ha molt de text, i aquest em queda molt llarg però poc ample.

Li dedico tant d'espai a la pel·lícula perquè és la meva pel·lícula preferida, encara que se'm pugui tractar d'infantil. ;)

Divendres passat vaig quedar amb uns amics i vam veure la peli, i així va estar genial, juntar oci amb treball ;)

Feliç 7mana,
Marc.

jordir ha dit...

ni idea d'eixamplar el text.
He visitat el blog i a mi no em sorprèn que t'agradi Spiderman.
Jo sempre he estat un gran aficionat al mon del còmic i encara puc llegir Flash Gordon i d'altres personatges del còmic anteriors a Spiderman i de fet treballo amb aquests personatges d'alguna manera
Felicitats!!!