dijous, 28 de novembre del 2013

indecent

En primer lloc, volia demanar perdó, perdó perquè no he pogut escriure les darreres dues setmanes i es que, de vegades, la tecnología ens falla i ens deixa penjats. Bé, l'eina torna a funcionar i jo tinc feina acumulada.
Indecent es el títol d'aquest escrit perquè indecent es el que vaig llegir al Tot Sant Cugat de fa un parell de setmanes. Es tracta d'un anunci de feina que adjunto.
Ofereixen una feina que no remuneren, on es parla de compensacions que, unilateralment decidiran si s'assoleixen objectius.
Bé, jo, d'entrada, no penso encarregar mai res a aquesta empresa però em sembla indecent que una empresa es vulgui aprofitar de qui sigui i oferir feina sense pagar.
No es el mateix que els aprenents d'altres èpoques, això em recorda més l'esclavatge.
Jo soc empresari, petit i no sé encara si arribaré viu al final de la crisi però mai no faré una cosa així.
Bé, per això els empresaris tenen/tenim la fama que tenim, com a mínim alguns