dijous, 10 d’abril del 2014

L'èxit d'un fracàs

No es un oxímoron!
Si teniu un minut us llegiu el meu post http://llibredepaper.blogspot.com.es/
Es una senzilla història, la d'un amic que ha sapigut treure l'èxit a partir d'un fracàs.
Una cosa tan senzilla i tan difícil, reconèixer es errors i sapiguer aprofitar l'experiència per reconstruir en positiu.
Es un acte d'humilitat que et dona pau interior, un exercici tan saludable com poc habitual.
Jo, ja fa un cert temps que me l'aplico i us he de reconèixer que funciona tot i qu eexigeix molt d'un mateix.
En Juan Luis, el meu amic, després del fracàs, ha millorat com a persona, tal i com ell mateix reconeix i, sobretot ha millorat el seu sentit del humo.
Riure es sà, molt sà.
Es tard i vaig a dormir, dormir també es molt sa i jo dormo bé.
Bona nit!