diumenge, 4 de maig del 2014

sous i sous

Avui he llegit al diari que el Sr. Messi haurà de pagar aproximadament 35.000.000€ a hisenda per infraccions en els darrers 6 anys. Una lectura ràpida ens fa pensar en el que aquest senyor ha defraudat i prou però una segona pensada m'ha fet recordar que des de fa setmanes, el club al que pertany li està renegociant el seu contracte. Casualitat o causalitat, els meus mals pensaments m'han dut a la següent conclusió: jo, que soc soci del Barça, com els altres cent i pico mil socis pagarem la multa a hisenda del Sr. Messi!!!!
Si senyor, el Barça, es a dir cent i pico mil i jo, pagarem al Sr. Messi, diuen, 25.000.000€ any per que el Sr. Messi recuperi els seus diners i pugui pagar sense cap problema la seva multa a hisenda. Ningú no dirà res, cap mitjà ho destacarà i ni club ni "oposició"diran res perquè Ell es qui es i a mi em cau la cara de vergonya.
Quan un lluita diàriament amb els sous d'un mateix i els dels qui el rodegen i veu al voltant els becaris que no cobren o els mal paguen 300€ al mes. Persones que malviuen amb sous subsistència de 400€, i es discuteixen els salaris mínims a 780€, jo em nego a callar i mirar cap un altre costat.
Si realment volem un altre tipus de societat hem de començar a eradicar, a no acceptar aquest tipus de comportaments que justifiquen sous a actors, models, financers.    
Bona setmana