dilluns, 23 de juny del 2014

Tinc una bicicleta

Tinc una bicicleta!!
Exactament igual que quan era un nen i vaig estar perseguint als meus pares per tenir una bicicleta fins que vaig tenir una Orbea amb la que corria per Ocata (al costat de Masnou).
Després de més d'un any de discussió amb mi mateix, m'he comprat una bicicleta, una Brompton. Es una bicicleta plegable, que sembla i es simple però que es tot un enginy mecànic.
Però el tema no es la marca sinó el fet de que ara vaig en bici per Barcelona i he descobert moltes coses.
La primera es que hi ha moltes bicicletes per Barcelona i no tots els ciclistes son gaire urbans.
També he descobert els qui van a peu. Mentre jo anava a peu era difícil ensopegar amb els altres vianants però ara, de cop sembla que ells no es moguin i jo vaig més ràpid. Això els converteix en obstacles i un ha d'aprendre a vigilar mentre corres.
Entre els vianants també n'hi ha que deu n'hi do. No miren per on van i senzillament s'et poden tirar a sobre en un plis plas.
Cotxes i bicis no son gaire amics i ara entenc perquè la gent planteja memys cotxes i més bicicletes.
Son netes, no consumeixen combustible tret del nostre propi greix, cosa bona. Quasi bé no ocupen espai, pots anar d'un lloc a un altre tant o més ràpid que amb cotxe i pots fins i tot gaudir de la ciutat.
Jo ja soc un reconvertit i tot i que no abandono el cotxe del tot, segur que el meu consum de benzina i peatges de Vallvidrera baixarà
Bona pedalada!!!!