diumenge, 20 de setembre del 2015

Por

Aquesta campanya ens està permetent, per primer cop, descobrir les verdaderes cares dels polítics d'aquest país que s'anomena Espanya.
Ja no hi ha trampes ni paraules reconfortants. Aquest cop anem directament a la por, el sentiment primigeni amb el que els poderosos, els qui tenen la força dominen als febles.
Tota la artilleria mediàtica es al carrer.
Ja han tret les grans patronals, la banca, als caps d'estat que han pogut i només els manquen els tancs de debò.
Ho dic amb el sentiment de que això no es pas possible però segurament perquè hi ha masses càmeres mirant nos i això ja no es com abans, quan tot es podia fer sense que ningú no digués res.
Els meus pares son un bon exemple d'aquesta por. Avui, la meva mare em deia, cuidado, no vagis a cap manifestació!!! Ella, amb 86 anys, encara recorda amb por la tan odiada guerra civil, aquella que va matar a milers de persones, i les continues amenaces que surten a la televisió alimenten aquesta por.
Els de Madrid encara disposen de 15 dies per emmerdar encara més la troca i desafortunadament encara haurem de sentir molta merda però confio en que aquest cop tinguem la força suficient per no defallir i poder votar en llibertat i triar el nostre camí.
Ni Europa ni ningú no ho farà per nosaltres. Només nosaltres tenim la papereta per votar i el que volguem.
Hem de guanyar per poder demostrar que som un poble amb veu i vot i que ningú no ens ha de dir el que som ni el que volem ser.
Que cadascú voti el que vulgui sense por i pensant en el futur, el nostre i el dels nostres fills.
Jo ho tinc clar, ens veiem el 27/9!!!