divendres, 10 de novembre del 2017

ponts trencats

Jo no sé com ho veuen els espanyols però des d'el meu punt de vista hi ha molts ponts entre espanyols i catalans que  s'estan trencant o, millor dit, que alguns s'estan dedicant a trencar per allunyar nos.
Això tindrà un cost molt elevat per a tots perquè es molt fàcil destruir i ferir però costa molt més guarir i reconstruir.
Els polítics unionistes i els mitjans de l'estat son els principals culpables d'aquesta destrossa i els acuso a ells perquè, tot i que els catalans siguem els qui hem engegat el procés, jo no he vist pas que ni els mitjans catalans tipus Catalunya Radio o RAC1, o el diari Ara i molt menys La Vanguardia, hagin mai atiat les flames de l'odi i la revenja. Ells si i no paren de fer ho.
Em considero molt pacífic però no puc evitar revoltar me cada cop que escolto o llegeixo les proclames incendiàries o menyspreatives de, lamentablement, la gran majoria dels mitjans de Madrid i dels seus polítics.
Em diran que no tots els espanyols son així, i possiblement sigui molt cert però, en determinades circumstàncies, els silencis aclaparadors d'aquesta gran majoria davant les actuacions de minories son molt i molt feixucs d'entendre i acceptar.
Diuen qui calla otorga i això em fa dubtar del que pensa aquesta gran majoria espanyola.
Escolto els comentaris massa freqüents, insultant i atacant i això, a mi que ja soc gran, em fa mal, així que als joves que estan pujant i conformen la Catalunya de demà, crec que els allunya definitivament d'Espanya.
Jo creia que aquest matrimoni podia desfer se de bones maneres però sembla, tanmateix, això serà un divorci traumàtic perquè un dels dos no pensa cedir ni un pam del que considera propietat seva i l'altre ja està més que fart de la violència domèstica i del abús continuat.
Això no es vida
Seguim