dijous, 30 d’octubre del 2008

Congo

Aquest estiu vaig tenir la sort i el privilego d'anar a Uganda molt a prop de la frontera amb Congo. Un pais molt jove, amb gent molt jove i entusiasta i amb ganes de ser algun dia com els Europeus.
Avui al Congo, a menys de 10km d'on nosaltres varem anar torna a succeir el mateix que va passar a Ruanda, els Tutsis fan fora als qui els fan nosa. De moment nomes hi ha desplaçaments en massa, però em temo que falta poc per anar al següent estadi, el dels assessinats.
Ser que el eu blog no el llegeix gairebé ningú però tan de bo que entre uns i altres fessim que aquesta Europa tan desitjada per ells faci algo mes que mirar cap a l'altre costat quan van malt dades.
Us asseguro que veig les fotos i s'em posa la pell de gallina perque em sembla veure tots aquells que vaig coneixer fa uns mesos ara opatint per la seva vida