dimecres, 15 d’octubre del 2008

IBERIA

Ahir vol de tornada de Niça a Barcelona previst per les 19h20.
Vol anulat per "motius tecnics"
ens desvien cap a Madrid en el vol de les 18h35
el vol surt cap a Madrid a les 20h15 !!
arribem a Madrid a les 22h15
a correcuita agafem el darrer pont aeri a les 22h40
arribem finalment a barcelona a les 00h00 del no se ja quin dia
total per un vol d'una hora varem trigar mes de 4h30...
disculpes d'Iberia: cap
atencions d'Iberia: cap
cap de nosaltres va sopar entre altres coses perque no varem tenir temps
Jo ja evitaba volar amb Iberia, ara directament fugiré sempre que pugui
per cert un amic anava protestant tot i alegant que tenia la tarja "platino", va arribar com jo fet un nyap i de platino res de res
Iberia ja us la podeu confitar

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Si m’haguessis fet cas a mi ja faria molts anys que hauries prescindit d'aquesta companyia. Et diré més, sense conèixer els detalls concrets de la teva aventura gosaria dir que els “motius tècnics” al•legats per Iberia era que sumant els passatgers de Madrid i els de Barcelona en tenien prou amb un avió. I dit i fet, tots cap a Madrid i els de Barcelona que es fotin, “que ja s’ho mereixen per ser tan masoquistes de volar amb nosaltres sabent el pa que hi donem”.
Apa, ja m‘he quedat descansat.
PS: jo molt predicar però reconec que tinc bitllet amb aquesta gentussa per volar d’aquí dotze dies. Segurament és que també sóc una mica masoca però és que vaig a un lloc que només hi van ells. No puc triar!