dijous, 15 de gener del 2009

etica

No vull parlar de ningú en concret però m'agradaria saber on es la ética dels politics que no son capaços d'actuar amb un minim de professionalitat quan es tracta de reconeixer que també fan malament les coses. Ja no parlo de dimitir, heretgia entre les heretgies, però ser capaç de fer front als electors i dir: ho sento m'he equivocat i estic disposat a rectificar.
No, aquí, en lloc d'admetre errors diuen: "hi ha assetjament mediàtic contra la meva persona, he actuat a títol personal i no de partit, jo no he dit
mai això, s'ha mal interpretat el que jo vaig dir," o senzillament deixen passar el temps perquè així el propi temps facilita l'oblit.
No vull parlar de ningú però no puc oblidar el Saura, el Baltasar, la Alvarez, nomes per recordar els incompetents mes recents.