No puc evitar parlar de Vueling la major part de vegades que parlo d'avions però es que Barcelona, avui depen de Vueling per volar a la major part de destinacions.
Abans estava convençut de que això podia ser bona cosa. Ara, cada cop més integrada en un grup com IAG, em temo que Vueling ja no es el mateix.
De fet ja no es el mateix des de fa temps.
Primera constatació: la puntualitat, avui només ha estat 30 minuts de retràs, tornant de Viena. Informació? només la pantalla de la porta, disculpes, cap. Diguem que hem entrat en una fase normalització del endarreriment. De fet la gent ja ni protestem, fem un posat de resignació i mentalment acceptem que, tard però tornem......
La segona constatació Vueling no té un criteri únic a l'hora de determinar el que entra o no a la cabina i com. Això es un desgavell que només provoca problemes i "broncas" entre el personal de terra i cabina i els passatgers.
En primer lloc la mida del trolley. Uns no miren res, d'altres en canvi, (i parlo d'un cas real viscut a París), aprofiten per demostrar que manen obligant a facturar trolleys a gent que no està acostumada a volar. NO s'atreveixen en canvi amb els qui tenim el "cul pelat" de volar i coneixem els nostres drets. Finalment hi ha els qui es comporten com a professionals i apliquen la lògica i el bon sentit.
Superada aquesta fase ve la d'entrada!!!
He vist formar els de la 15 i fins el final a l'esquerra i els de la 1 a la 15 a la dreta, a l'inrevés, tots a "mogollón", campi qui pugui, el qui deixa colar a tothom i el qui no en passa ni una. Conseqüència, mai no sabem a quina de totes les regles ens hem de tenir.
He arribat a veure les cues canviar de costat fins a tres cops!!!!!
Finalment entrem a l'avió i aquí ens trobem amb el penúltim problema: el seu trolley ja no cap a la cabina!!!! o, no posi l'abric que a dalt van els trolleys!!! o els passatgers del darrera que deixen el seu trolley davant i així passatgers i trolleys no casen ni en pintura.
El personal de cabina, els bons, es passen deu minuts ordenant i treballant de valent, i ara, més que cambrers son mossos de càrrega.
I es que els Srs. de Vueling cobren per facturar maletes obligant als passatgers a volar amb trolleys però els avions no estan pas preparats per acollir ne tants. Això se'n diu manca d'anàlisi i sobretot manca de preocupació per el passatge.
Lo únic que compta es el negoci....
Potser si escoltéssiu una mica més als vostres clients, nosaltres, ajudaria-ho a fer ne una gran companyia i no només un transportista.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada