dilluns, 16 d’agost del 2010

restaurants on he estat

Abans he parlat de llibres, ara parlo de menjar, dues de les meves aficions, menjar i llegir.
Lo primer m'agrada fer ho amb la dona i lo segon jo solet, tranquil.
Restaurants n'hi ha molts, però no tots valen la pena i es difícil encertar la quan no tens cap  informació prèvia que t'ajudi.
M'agraden tot tipus de restaurants i tot tipus de cuina i soc dels qui creu que els bons restaurants son els qui mes ajuden per promocionar el nostre país i a projectar nos cara el mon.
Els mes econòmics ajuden a poder sortir mes sovint perquè els altres han de ser dosificats per raons obvies.
Igual que amb els llibres, els comentaris i aportacions faran que, amb el temps aquest blog tingui sentit.
Jo de moment encantat, menjo i hi explico, qui sap, algun dia em patrocinaran i tot.
Aniré afegint els locals on hi vagi i alguns on he estat no fa gaire i per tant el comentari segueixi siguen vàlid.