dimarts, 23 d’octubre del 2012

empresaris Catalans

Diu la Sra. Rahola que a Cadaqués un empresari Català li va dir, a cau d'orella, que a ells no se'ls ha de demanar de ser a primera línia però que ells hi seran.....
Bé, no sé si la transcripció es literal però així la he recordat. Ella, la Pilar Rahola ho deia tota contenta com dient, en el fons els empresaris ens donaran suport encara que no ho diguin.
Jo soc empresari, petit, fins i tot no sé si arribaré al final de la crisi però francament no m'identifico amb aquests "empresaris".
M'han recordat aquells oficials de les pel.lícules que diuen, "adelante mis valientes, hay que tomar la posición" i ells es queden ben aixoplugats on les bales no els puguin tocar mentre els soldats de tropa cauen com a moscas.
Els empresaris Catalans, vaja, aquells que es consideren dins d'aquesta elit i els mitjans així els hi raspallen, ja s'han penjat ells mateixos la medalla que els estalvia el combat. 
Esta bé, si la cosa de la independència surt bé ja hi haurà temps d'apuntar se als èxits i fer onejar la bandera. Si no surt, en canvi, ningú no sabrà res i ells formaran part del grup dels "jo ja ho vaig dir".
Em pregunto per què tots els altres empresaris, els petits i ignorats per tothom, els qui cada dia lluitem amb o sense èxit, si que podem dir ho en veu alta, millor dit ho hem de dir per fer país i si ens cremem en el camí, cap problema, total no som rellevants.....
Ressentit, doncs si 
El mon no canvia. Segles després, l'ésser humà encara no evoluciona, s'emociona quan el qui el "mana" s'emporta la gloria, i els diners, mentre ell només les desgràcies i les patacades