diumenge, 24 de febrer del 2013

Sr. Mas

Benvolgut Sr. Mas,
Li dirigeixo aquest escrit com a votant i com a Català i, perquè no dir ho, com a votant de Convergència en les darreres el.leccions.
Soc dels qui creu que vostè ha triat un camí molt difícil, potser l'únic que tenia, per portar Catalunya cap un estat millor del que tenim avui en dia.
Com a petit empresari que soc, reconec molts dels problemes que vostè deu patir cada dia quan toca gestionar uns ingressos que no sempre control.la i en canvi te unes despeses sobredimensionades. Té tot el meu respecte i el meu suport per avançar en aquest camí tan feixuc i complexe i, segurament incert.
Li dic això perquè sempre he cregut que només els qui creuen en alguna cosa estan qualificats per jutjar i ajudar a millorar i per això em permeto dirigir li aquest escrit, amb la voluntat explícita d'ajudar.
Aquesta darrera setmana ha parlat d'un pla per lluitar contra la corrupció i ha fet un decàleg amb els punts que, segons vostè i imagino els qui eren amb vostè, ha de servir per netejar la política. Vagi per davant que estic convençut que vostè personalment es honest. Però quan una persona honesta sap que un altre es deshonest i no el denuncia, vostè sap que això no es correcte sinó incorrecte.
Com diria un castís, se li veu el llautó quan, en un dels punts que vostè ha fixat diu que creu que un polític no ha de plegar fins que no sigui jutjat!!!
Això es tant com dir que els ciutadans hem de conviure amb homes que, amb un alt percentatge de probabilitats han delinquit durant anys i anys? Com el cas Pallerols que ha trigat 17 anys a ser jutjat? NO senyor, fem ho a l'inrevés i potser, només potser, els polítics recuperaran un xic de credibilitat i respecte. Qualsevol que sigui investigat oficialment (no per difamacions periodístiques) que deixi immediatament tots els seus càrrecs i es posi en mans de la justícia. Res d'aforats que impedeixen la ràpida acció de la justícia. Transparència i rapidesa.
Jo el faré costat sempre que el seu camí sigui recte, però si el seu camí te masses revolts dubtosos em perdrà a mi i a molts com jo.
Sort i bona feina.