He llegit els darrers dies que s'està plantejant eliminar els peatges en algunes vies Catalanes. Sembla que en algun cas acaba la concessió i d'altres es vol anticipar aquesta data.
Curiós però enlloc he llegit res dels Túnels de Vallvidrera, de que anul.lin el peatge a una de les obres més incongruents que conec.
En primer lloc, com es que per entrar a una ciutat s'ha de pagar peatge??? Que jo sàpiga només Londres cobra als cotxes que hi volen entrar però cobren a TOTS els cotxes, no només als qui venen d'un costat.Per què no hi ha peatge a la Meridiana o a la Diagonal, també son autovies o autopistes en els seus accessos.
En segon lloc per què el túnel de la Rovira es de franc i els de Vallvidrera no? si es que la cosa va de túnels.
Es que els qui venim d'aquella zona: Sant Cugat, Rubí, entre altres, som diferents?
Si poguéssim trobar resposta a aquestes primeres preguntes, llavors hauríem de començar per el segon grup de qüestions.
Un paga per us quan et donen un servei i si el servei no es correspon, no pagues.
Pregunteu a tots els conductors que, cada dia de la setmana, hem de fer cues de 15 i 20 minuts per creuar un peatge i/o per entrar al túnel si volem entrar a Barcelona o be fer cues igualment de sortida perquè només hi ha un carril i es que, oh meravella, els Túnels només tenen tres carrils i això fa que sempre hi ha un sentit perjudicat. Entenc que paguem perquè es una via ràpida però si la rapidesa desapareix i el servei no es el promès per què paguem?
Com es possible, i seguim amb les preguntes, que els accessos dels Túnels a les Rondes estiguin tan poc adaptats a la realitat d'avui, provocant cues de més de 2 kilòmetres per accedir a les Rondes cada matí, ja que només hi ha un sol carril i una sola sortida per entrar a les Rondes (dues direccions) i sortir fora del scalextric. En definitiva un sol carril per a tres destinacions!!!!
Finalment, si hem tingut la sort d'entrar a Barcelona i el radar amagat a la dreta no ens ha fet cap foto, llavors hem de lluitar per poder entrar a la Via Augusta, col.lapsada també i/o intentar girar cap el carrer Vergós. Ai las, aquí els genis de trànsit s'han lluit. El carril de la dreta no s'hi pot accedir fins que no ets a uns 20 metres del gir cap a Vergós i es nota que qui ha dissenyat les ratlles no hi ha estat mai a les 8 del matí.
Evidentment, els conductors ja ens hem acostumat a infringir unes ratlles mal traçades i es que els conductors som rucs però fins a un límit i quan les coses estan mal fetes, reconstruïm les normes.
Finalment, una pregunta, per què el recorregut del túnel fins el peatge està limitat a 90km/h? es o no es una autopista?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada