dimarts, 15 de febrer del 2011

independencia

Qui em coneix sap que el tema de la independència mai no ha format part de les meves ambicions però diuen que es de savis rectificar i em sembla que cada cop veig mes clar que jo no soc com ells o ells no som com jo.
A mi m'han ensenyat ser pacient i tolerant però, a la meva edat, la estupidesa, el cretinisme, el papanatisme i sobre tot la mentida son paraules que em provoquen una reacció directament contraria al sentit de qui les fa servir.
Ells saben que la seva limitada intel·ligència no els permet competir en igualtat de condicions, així que fan servir la mentida repetida mil i una vegades fins que sembla que es converteixi en veritat.
Son tan cretins que només saben viure del que nosaltres diem o fem.
Son tan simples que serien capaços de tirar se per un barranc si ens veiessin fer ho a nosaltres i es que això te el ser com ells.
Així que jo, amb aquest tipus de gent prefereixo no viure amb ells.
Ells em volen integrar i expremer, doncs adéu i bon vent.
Ho lamento però a partir d'ara jo també seré independentista (a la meva manera) i encara que no em veureu aixecar cap bandera si que em veureu treballar per una terra lliure de cretins.

2 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Jo estava plenament convençut que tractant-se d’una persona intel·ligent com tu aquest pronunciament que fas públicament ara només era una qüestió de temps, com la fruita madura que més d’hora o més tard acaba sempre caient de l’arbre. Potser perdràs algun client a Madrid però en guanyaràs dos a Taiwan. Benvingut al club!!!

jordir ha dit...

ells s'ho perden, hi ha camins d'anada que ja no tornen...