dissabte, 19 de febrer del 2011

La Vanguardia

Aquesta setmana he tingut el "privilegi" de que un escrit meu hagi estat publicat a La Vanguardia.
Com el meu blog no sembla tenir masses seguidors vaig creure que aquell escrit sobre els Srs. Puig el vaig duplicar i enviar a La Vanguardia.
Fins aquí tot correcte.
El que no sabia es que els srs. de La Vanguardia ta, bé son censors de tisores....
Fins ara senzillament no publicaven els meus escrits (aquest no era el primer) però no imaginava que agafessin i retallessin alguna frase.
Be la realitat transparent es que al meu text li manca una frase, important? no però a ells no els sembla haver agradat.
visca les tisores!!!!

2 comentaris:

miquel ha dit...

I no ens podries dir quina frase és la que han retallat? Perquè podria ser que fos només una qüestió d'espai... A més, diuen que "LV se reserva el derecho a resumir o extractar".

jordir ha dit...

ara el seu govern ja teu el seu Apel.les, ja m'entén

tampoc era tan llarg l'escrit, oi?