dimarts, 15 de febrer del 2011

Oriol Puig

Benvolgut Sr. Mas,
Lamento comprovar que a la primera de canvi, vostè i el seu Govern ja cauen en els mateixos errors que vostès varen criticar als seus predecessors. El Sr Felip Puig ja ha col.locat el seu germà Oriol com a cap de medi ambient no sense abans, ell mateix, defenestrar al anterior director.
Miri, jo no soc qui per valorar el Sr. Puig (germà) perquè no el conec però hi ha unes normes potser no escrites i unes formes mes que obvies que si vostès no segueixen, no poden esperar ni credibilitat ni confiança.
Em permeto dubtar que el procés de selecció, a l'hora de triar el millor ( i segueixo les seves paraules) hagi ni tan sols existit. Jo no em crec que el Sr. Felip Puig, responsable d'aquest nomenament, hagi fet una tria objectiva a la recerca del millor candidat quan, al seu costat te el seu germà. 
Jo soc dels qui el va votar i encara segueixo creient en vostè, no així en el Sr. Puig, però em sap greu que doni "munició" als qui no creuen en el seu projecte. Ara el seu Govern ja te el seu "apel.les", oi que m'entén.