diumenge, 11 de març del 2012

La vaga

29 de Març, ja la tenim un altre cop. Objectiu aturar la reforma, en base a quins arguments? això ja no se sap.
De  moment avui ja s'han manifestat per "escalfar" la cosa. 450.000 persones segons els sindicats, 17.000 segons la Guàrdia Urbana, lo que ja desacredita a les dues parts.
En definitiva els sindicats, aquests que fa anys, repeteixo anys, que discuteixen amb la patronal no se ben be que, els sindicats que poden presumir de ser els sindicats menys eficients de tot el mon occidental, recordeu 5 milions d'aturats, aquests sindicats busquen una vaga que fins i tot el Sr. Rajoy ja havia anunciat ell mateix.
Els sindicats son tan poc eficients que s'han trobat desbordats per el propi partit del Govern que els ha dit que farien vaga quan ells mateixos encara no sabien que fer.
Be, ara toca protestar, sense saber ben be que hi hem de dir.
Estem tots d'acord que la reforma pot no ser la millor del mon tot i que fora bo mirar el que es fa a la resta de països amb una economia semblant a la nostre. El que em sembla ridícul es veure on son les opcions progressistes que els sindicats ofereixen com alternativa. NO hi son enlloc.
Brindo obertament aquest senzill blog perquè qui sigui m'apunti 5 coses positives que hagin aportat els darrers 20 anys al mon empresarial i en millora dels treballadors......
Es clar, jo se suposa que represento als petits empresaris i per tant explotador i dolent però bé, aquí queda el blog obert....
Evidentment el 29 el despatx estarà obert a qui no vulgui venir però jo treballaré perquè el meu país necessita treball, molt treball i menys atur.
Bona setmana!