diumenge, 22 de juliol del 2012

mandra

Imagino que es la calor, el cansament previ a unes vacances que, com cada any, arriben molt tard i massa d'hora. Molt tard perquè fa un any que les esperes, massa d'hora perquè si penso en tot allò que encara he de fer abans de començar les......
En qualsevol cas, fins i tot encara que sembla impossible fer vacances en l'entorn de país que vivim, aquest any, mes que mai les vull fer per agafar forces i poder començar el nou curs amb un esperit diferent.
Ara estic massa fart de tot el que ens envolta i això no es bo per mi ni per ningú.
Me'n vaig a carregar piles i, ja que la feina la haurem de fer els mateixos com sempre i no ens la faran els altres.
No se si afegiré cap post abans de marxar perquè amb tota franquesa, ara em passo mes estona llegint llibres, cosa que si que m'omple.
Si no us dic res en uns dies, feu com jo, descanseu, carregueu piles, respireu mirant el mar i oblideu durant uns dies la prima de risc, el montoro, el rajoy, bankia, els credits que no arriven, la aturada.........
Al final un descobreix que lo bo ho tenim al costat, en les petites coses, en els amics, en una bona paella, en veure una posta de sol o senzillament en banyar te al mar com vaig fer ahir,
una passada.
Bones vacances i millor tornada!!