dilluns, 16 de desembre del 2013

escriure

Escriure per a mi no es només una activitat o un lleure. Escriure es tan important per a mi com el llegir però es, sobretot, un sentiment i una part del meu viure. No escric per agradar ni per interessar, ho faig perquè ho vull fer i ho he de fer, però escriure em costa molt perquè tinc un munt de coses dins i quasi mai soc capaç de treure ho com jo voldria.
De vegades penso que el meu problema es l'ordinador perquè enyoro el paper i la llibreta i la pluma mentre que trobo antipàtic el teclat. Això si, es més còmode....
Ho sento per els "quatre gats" que em llegeixen, per la paciència del qui espera un escrit que costa d'arribar però es que no vull escriure cercant una freqüència  ni una constància.
Tampoc vull seguir parlant de polítics ni corrupteles perquè arriba un moment que això cansa. La independència, si però passar tot el dia parlant d'ella, acabarem gastant la paraula...
Un dia seré capaç de posar en blanc i blau (escric en blau) el que vull i llavors ja veureu!
De moment aprenc a escriure i a fer menys faltes de les que feia, aprenc a expressar el munt de pensaments i idees que acumulo com una biblioteca desordenada.
Escriure es un plaer, una necessitat, es oxigen per respirar, es pa per menjar.
Escric i escriuré però també necessito pau i tranquil.litat d'esperit per fer ho i la crisi no ajuda a tenir aquesta pau.
Ara venen les Festes de Nadal i tot es remou cercant un retrobament i una felicitat amb els qui més estimes.
Poder tenir al voltant de la taula a tota la família sembla estúpid però es altament emotiu i permet recuperar, en el seu màxim exponent, les arrels del que som, i dona un sentit a la nostre vida.
Vull aprendre a analitzar sense jutjar, a viure en pau amb mi mateix per a poder ajudar als altres, vull estimar sense esperar res a canvi, vull ser.
Bones festes a tothom i bon any 2014!!!