divendres, 6 de desembre del 2013

un dia normal, o no?

A l'hora de dinar, en un restaurant de Barcelona, la parella del costat, tots dos amb el seu telèfon a les mans mirant no sé que, ni m'interessa, però em xoca que la parella prefereixi el seu aparell màgic que els connecta amb un mon virtual i els fa perdre de vista el mon real.
A la tarda, a una granja del carrer Petritxol, a la taula de l'esquerra una família amb tres fills, una nena d'uns sis anys menjant un "Suís", un petit que no sé que feia i un nen d'uns quatre anys jugant amb un I Pad tot fent volar un avió, segons semblava. El nen era i no era a la taula, li importava un "bledo" el que passava davant seu i als seus pares, prou enfeinats amb els altres dos, ja els estava bé.
A la taula de la dreta, un altre família amb dos fills, d'uns deu u onze anys el gran i uns vuit el segon. El Gran amb un I Phone i el petit també. La mare també, ella el més nou, i els fills cadascun amb el model més vell.
Que jo sàpigue el telèfon encara no serveix com a paper higiènic però poc li manca.
Jo mateix el miro massa però prefereixo a la meva dona que tinc davant o mirar el que passa amb els meus propis ulls molt més que mirar el mon a través duna petita pantalla.
M'estic fent gran, potser sí 

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si tu t'estàs fent gran, jo que el dia 18 de desembre faig 19 anys, també al teu costat.

No tinc Whatsapp ni facebook, ni internet al mòbil tampoc.

Però em temo que no és això, estimat amic.

Marc.

jordir ha dit...

potser ets una "rara avis", tu ves al teu aire.
19 anys, ets un "viejo"!!!!!
jo tot just en faré 60 l'any que vé.....

jordir ha dit...

potser ets una "rara avis", tu ves al teu aire.
19 anys, ets un "viejo"!!!!!
jo tot just en faré 60 l'any que vé.....