dissabte, 7 de desembre del 2013

Sant Cugat 2

El dia 1 de Desembre vaig escriure denunciant i criticant el mal estat del Parc Central, en el tros més allunyat del centre, sobretot per uns perillosos ferros, indicadors de les preses de rec.
Avui he passejat altre cop per allà i els ferros ja no hi son, substituïts per unes pilones de fusta pintats en la seva part superior.
Serà casualitat o serà que algú del Ajuntament mira allò que s'escriu sobre Sant Cugat.
No diré que sigui la solució que més m'agradi però, en qualsevol cas, m'alegro que una primera cosa, la més perillosa, s'hagi arreglat.
 

3 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Si com a agraïment enviessis una panereta de Nadal a la senyora Conesa estaria contenta... Pensa-t'ho!

Marc García ha dit...

Hola Jordi,

T'he deixat dos missatges, un al post "un dia normal" i l'altre al "llibre de paper".

Si te'ls poguessis llegir...

Marc.

jordir ha dit...

ja hi pensava en la panera però el pressupost no arriba...

Hola Marc, tranquil que tot arriba. El meu blog va a la velocitat que el meu estat d'esperit i les ganes em permeten, ho sento.