dissabte, 8 de desembre del 2007

guardia urbana

Sr. Hereu, vostè potser sap que té un cos al servei dels ciutadans de Barcelona anomenat Guardia Urbana però sap per que serveixen? jo francament no. Ara van de colorins i així si tens la sort de trobar ne un en la distància l'identifiques amb mes facilitat, però fer feina útil als ciutadans de Barcelona això ja no hi tinc tant clar.
Ahir divendres n'hi havia dos davant de la floristeria Navarro (per cert recomenable) posant multes a tor i dret a tots els qui paraven al carrer, fins a qui normal però també fent fora als qui paravem a les cantonades on hi sobrava espai. Es un lloc habilitat per càrrega i descàrrega però només per "furgonetas i vehículos mixtos" (no se quins son els "mixtos"). Jo amb correcció els hi dic, es que estic carregant unes flors precisament, només un minut, doncs NO, i que no faci nosa i estigui en una cantonada i nomes sigui un parell de minuts  no val per la seva disciplina i estricte control de les normes.
Llàstima que aquest estricte control i cel profesional no es trobi en ells mateixos a molts carrers de Barcelona on els cotxes aparcats en doble filera impedeixen la normal circulació.
algú podria parlar de prevaricació??

1 comentari:

curious97 ha dit...

D’això en dic “Wistful thinking” perquè té més de “wistful” que de “wishful” que és com podríem dir-ho si tinguéssim alguna esperança de millora en el servei.
Però com no la tenim –al menys, jo no la tinc- crec que “wistful” queda millor, oi?
D’altra banda, també podries dirigir-te al Sr. Hereu, per mitjans dels medis gràfics, per bé que dubto que: a) et publiquessin la nota, o b) si ho fessin, que ell es dignés contestar-te.
Perquè, tu, jo i tota la resta, per aquest senyor, i per qualsevol altre dels nostres estimats polítics, només comptem en temps de campanya electoral. Abans o després, som perfectament invisibles...!

Curious97