diumenge, 25 de maig del 2008

biocombustible

Jo no compraré cap biocombustible. em podeu dir poc ecologiste però jo em catalogaré com a persona.
Els biocombustibles tenen un origen potser molt ecològic però s'han convertit en una manera d'empobrir els paisos del tercer mon i sobretot de fer que encara mes persones es morin de gana perque ara els seus cultius ja no serveixen per alimentarlos sino per fer benzina.
Viatjant per Africa no costa veure grans extensions de cultius intensius de cereals per produir biocombustibles però la majoria de la seva població es mor de gana.
Els anomenats paisos civilitzats podem veure morir un nen de gana a la tele i no ens tremola el cos, ara si parlen de deforestació posem el crit al cel. Crec que abans de ser ecologistes hem de ser persones perque lo un no es incompatible amb lo altre si es fa en l'ordre adecuat.
Be amb aquest escrit acabo per aquest cap de setmana.
En conec un que em dirá de tot però tenis ganes de parlar de tots aquest temas però francament no ho he pogut fer abans.
Perdoneu me si voleu i podeu, mai seré un blogaire correcte però m'agrada poder compartir aquests sentiments.
Bona nit

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Biocombustibles: 100% d'acord.
Darrera frase: també.