dissabte, 24 de maig del 2008

els uns i els altres

Ahir vaig anar amb la Rosa cap a l'Estartit per l'AP-7. ANava a 130km/h fent us d'aquella teorica tolerancia que se suposa que hi ha respecte al limit de velocitat.
Per ser franc la gent es comportava i tot i que de tant en tant algun passava molt "esperitat" fins que va arribar el qui faltava.
Tot d'una va apareixer un Audi blau marí, dels grossos, amb tot d'antenes al sostre i seguit per un altre cotxe platejat amb mes antenes i 3 persones dins. Si senyor, ho heu endevinat era un dels nostres Polítics.
Ho poso en majúscula perque cada cop tinc més clar que n'hi ha uns i estem els altres.
Resulta que els dos cotxes ens adelanten a uns 150km/ i adelanten tot just despres un cotxe dels mossos i ningú no els va parar.
I dic jo, no deiem que 120km/h es el limit?
o es que Ells fent us del càrrec poden saltar les normes i lleis que han fet ells mateixos.
Un castellà ho va reflectir molt clarament: "haz lo que yo digo y no lo que yo hago"
Mes tard vaig saber que l'ocupant del cote era ni mes ni menys que el Sr. Montilla.
Així m'agrada, predicant amb l'exemple

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

D'això teu en podríem dir una diarrea sobtada, com si t’haguessis estat aguantant molt temps fins que aquest cap de setmana no has pogut més i ho has deixat anar tot de cop. Amb lo fàcil que seria posar-ne un cada cinc dies! En fi...
El que dius del M.H.: on és la noticia?