dimecres, 31 de desembre del 2008

2009

No vull ser una excepció en aquest darrer dia de l'any on tothom fa vots de les coses que vol per l'any vinent. Totes les previsions apunten a un 2009 dur, molt dur.
Intento fer un anàlisi del 2008 i em sento molt satisfet dels resultats obtinguts en la majoria dels temes que jo mateix m'havia plantejat.
He fallat en alguns: el meu blog on m'havia promès a mi mateix no caure en la temptació de parlar de política. Han estat tants i tants els desgavells que això m'ha dut a una gran frustració i desencís. Prometo, altre cop, tractar de parlar nomes de coses verdader ament importants i deixar que els polítics fassin el que vulguin. Al cap i la fi els d'aquí no serveixen per res i els d'allà no els importem un borrall. Així que bon vent.
El meu segon objectiu es dedicarme mes als meus i als qui jo pugui ajudar directa o indirectament. Els ho dec des de fa molts anys.
Diuen que ja he creuat la meitat del meu camí, diguem que fins i tot el 60%, així que ja es hora d'aprofitar el que queda.
No m'agradaria marxar d'aqui amb el regust de no haver fet tot el que volia. Em sabria molt de greu. Així que faig el ferm proposit de posar fil a l'agulla en tot allò que val la pena i en aquesta llista m'incloc a mi mateix perque jo soc la base del meu propi projecte.
Una forta abraçada i molta sort per aquest 2009 (i següents)