diumenge, 21 de desembre del 2008

Nadal

Passejo per el carrer i veig quantitat de gent mirant les botigues, carregant bosses i mes bosses, trucant per telèfon per consultar amb algú si el que está buscant es el que ha de buscar o no. Hi ha com un gran estres darrera el neguit de comprar i comprar per tal de quedar bé davant dels altres.
Sembla que ens han de jutjar per la qualitat i idoneïtat del nostre regal.
Ull que jo no dic que ho estigui fent millor que la resta. Nomes que no m'ho passo tan be com jo voldria perquè en lloc de disfrutar passejant i veien els llums (que brillen per la seva absència a Barcelona), en lloc de xerrar amb els amics i relaxar me, trobo que tot va massa ràpid i d'aquí quatre dies ja hi tornarem a ser i direm allò tan recurrent de "i ja s'han acabat les festes".
M'agrada el Nadal per el que significa de celebració, em sap greu el seu nou objectiu estrictament consumista.
Bon Nadal

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Cent per cent d'acord. Després (o demà) et truco i fem un cafè plegats... si l’estrès t’ho permet.