diumenge, 7 de desembre del 2008

vice

Jo potser no estic al nivell del protocol però quan el president viatja, o jo ho tinc mal entès o el vice es el qeui es queda per fer de president. Forma part del rol del vice, em sembla es com allò del pilot i el copilot, no poden nar els dos al mateix temps al lavabo.
Si les coses van així llavors com es que l'inefable Carod es al Japó amb el Montilla. D'entrada, si ja hi es el president, quina es la seva funció?, edecan?, li du les maletes?no hi ha ja una vice consellera d'exteriors que ja m'gradaria saber quin nivell te però se suposa que deu ser l'experta del tema, vaja com el Moratinos o la ex Rice.
Potser, i només dic potser, es que el Carod li faltava Japó en el seu mapa però tampoc ens hem de preocupar, segur que el cost del seu viatge deu ser insignificant al costat dels arbres de la Mayol.
Bon vespre