dimarts, 16 de desembre del 2008

segona lliçó d'economía

El Sr. Alvarez, d'UGT ens dona la segona lliçó: "srs. de Sony, vigileu perquè Sony es una marca i si ens toqueu els pebrots la gent pot canviar de marca......" (mes o menys). I l'home es queda tan ample. Jo, si fos un empleat de Sony, li diria: noi calladet estaries mes mono.
La amenaça soc capaç d'entendre la en tota la seva dimensió però la meva pregunta es: si li toquem els pebrots al Sr. Alvarez i fa que tots els Catalans deixem de comprar televisors plans de Sony, em pot dir qui sortirá mes perjudicat, Sony o els seus treballadors que es quedaran sense feina????????????
Renoi, això de la crisi està posant en evidència a tots els nostres personatges "públics".
Sr. Alvarez, en cas de crisi lo millor es sumar forces per intentar tirar endavant i no instar a la rebelió.
Vostè que prefereix reducció de 200 treballadors o tancament del 100% o es que es pensa que una empresa privada treballará per mantenir perdues, ho faría vostè a casa seva?
Que es el que fa quan a casa redueixen els ingressos, incrementa la despesa??
Jo ho sento molt, en un mon imperfecte com es el nostre, les empreses han d'intentar sobreviure perquè ningú els ajudará i em temo que els propis treballadors, si hi tenen opció, cambiaran de feina abans no s'enfonsi el barco i també ens semblará llògic.
Jo tinc una petita empresa i de moment tots junts tirem endavant per sobremuntar la crisi però prefereixo no pensar que passaria si un dia, Deu no ho vulgui, el vent gira a tramuntana.

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Qui segur que no sortirà perjudicat quan tanqui la Sony (que tard o d’hora acabarà tancant) serà el senyor Álvarez, que té el seu sou de sindicalista ben assegurat. Un sou que, per cert, també paguem nosaltres via impostos ja que els sindicats viuen bàsicament de les subvencions públiques.