dissabte, 10 de juliol del 2010

jo hi aniré

Per ser plenament sincer jo no hi pensava anar. No hi pensava anar perquè pensava i segueixo pensant que TOTS els polítics Catalans, ja no compto amb els de la resta de l'Estat, han demostrat que no serveixen per res i que, en el colmo de las desgràcies, ni tan sols tenen capacitat de convocar i aglutinar al poble. Només saben dividir i eixamplar les diferències que tenim entre tots.
Dit això hi aniré perquè també es ben cert que els Catalans (la gent, no els polítics) ens creixem amb les dificultats i si a mi em venen una colla de galifardeus i em diuen que jo no puc triar la llengua amb la que puc parlar, llavors embolica que fa fort, jo hi seré.
No aniré sota cap pancarta, ni sota cap bandera, hi aniré perquè soc un home lliure i aquesta llibertat no la regiran ni a Madrid, ni els d'aquí, seré al carrer com molts altres per reivindicar que el que el poble decidim CAP polític ho pot revocar, CAP polític ni d'aquí ni d'allà.
Ens veiem d'aquí una estona