diumenge, 10 d’abril del 2011

eurodiputats

Raimon Obiols i Alejo Vidal Quadras com a mínim son conseqüents amb el que practiquen, se'ls en fot la gent, els qui els hagin votat i el que la gent pugui pensar.
Ells practiquen aquella dita tan vella castellana de: "haz lo que yo digo pero no lo que yo hago".
Un cop cada tants anys venen aquí i demanen el nostre vot, la resta guanyen tants diners com poden i exerceixen d'allò que els agrada, de "gent important", i com a tals han de viatjar en Business, es a dir mes còmodes que els altres, sobretot tenint en compte que paguem nosaltres.
A tots els qui els hagueu votat preneu ne nota i recordeu la propera vegada que toqui anar a votar.
Jo, algun cop he viatjat en business i no tinc cap remordiment de fer ho. De fet ho agraeixo però hi ha un parell de punts que em diferencien d'aquests individus: el bitllet me'l pago jo i nomes ho faig en vols intercontinentals, de llarga durada.
Jo, com molts, penso que volar business dins d'Europa es una tontería i les tonteríes nomes les fan els tontos.
Mes preocupant no obstant son els altres, els qui primer han votat en contra de la supressió d'aquests privilegis i després han canviat el seu vot adduint que no sabien el que votaven!!!!!!!
Si un europarlamentari que votem només per fer això i es capaç de dir que no SAP el que ha votat, aquesta persona, el que ha de fer es dimitir, senzillament, no te altre opció si es que te un mínim de dignitat però em temo que aquesta igual que la ètica, no forma part del seu decàleg.