dilluns, 17 d’octubre del 2011

victor morlan

El sr. Morlan es, per qui no ho sàpiga "Secretario de Estado de Planificación e Infraestructuras del Ministerio de Fomento".....
Ho he copiat tal qual de la wikipedia perquè trobo que queda molt be.
L'home, Aragonès ell, ens acaba de donar una lliçó magistral sobre la talla política que tenim al país ( i a casa dels veïns)

"Yo no hubiera hecho el aeropuerto de Huesca, pero me lo encontré en obras. Y yo paro el aeropuerto de Huesca, que es mi tierra, y me cuelgan del palo mayor", se ha sincerado el aragonés Morlán (Huesca, 1947), en una valoración más amplia del trabajo del Ministerio de Fomento en los últimos años tras la reunión hoy de la comisión de seguimiento del Plan de Cercanías en Barcelona.
Morlán ha recordado que en la época de bonanza "todo el mundo quería una parada de metro en la puerta de su casa y una acceso de autovía en su jardín. Con los ojos de hoy vemos que hemos actuado como nuevos ricos, pero con los ojos de entonces actuamos normalmente".
En su opinión, "echar la vista atrás y decir 'no hubiera hecho esto o aquello' no sirve de nada" y ha insistido en que hay que tener en cuenta el contexto.
"Con los ojos de hoy no hubiera hecho muchas cosas. Pero yo y todos. Ahora, para juzgar hoy lo que hemos hecho como malo yo me pondría a la cabeza de la manifestación, entre ellas el aeropuerto de mi tierra, el de Ciudad Real o el de Castellón", ha valorado Morlán.
Pero Morlán ha recordado que "al juzgarlo hay que pensar que cuando se hizo había razones para hacerlo y ¡ay del que no consiguiera lo que se pedía¡. Aún hoy hay casos de ciudades que siguen pidiendo la alta velocidad, siguen existiendo".

Primera lliçó:
- Els polítics no fan les coses perquè siguin necessàries o convenients, les fan per por que no els pengem del "pal major" i per el que diran....
- Els polítics no planifiquen, no estudien, no valoren les inversions i menys les despeses, senzillament executen allò que, segons ells, sumi vots.
- Els polítics saben que tots ells estan emmerdats en les decisions dels altres i saben que mai no pagaran els plats trencats per el que han fet malament
- Tan se val si han dut el país a la ruïna, "había razones para hacerlo......"  Quines raons poden justificar malbaratar el que no tenim? i que ningú no demani responsabilitats?
Segona lliçó:
- Els votants segurament no ens devem merèixer gaire mes perquè si no expliqueu me com pot haver un sol aragonès que pugui votar a un individu que, a la campanya electoral, ens diu que el que ha fet malament era perquè era època de vaques grosses i tot si valia....
Que passarà amb ell si ens en surtim de la crisi???? ens farà un altre aeroport a Terol? o finalment foradarà els Pirineus per poder dur l'AVE a França per el mig de la península!!!!

Tercera lliçó:
- No us penseu que això nomes es el Morlan, aquí tenim l'aeroport d'Alguaire, que es mes del mateix, o les desenes d'obres faraòniques e inacabades que tenim repartides per el nostre país.

Quarta lliçó:
- Si volem sortir del forat necessitem menys polítics i mes professionals, gent amb criteri i responsabilitat.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ets un crack. Sóc un afortunat de poder llegir-te.
Marc.