diumenge, 17 de juny del 2012

Sr. Recoder

El proppassat divendres estava passejant la gossa per Sant Cugat quan em vaig acostar a una gal.leria d'art que tenia molta gent a l'interior.
Era una inauguració i, a l'interior hi havia l'alcaldessa xerrant al micròfon, i, al costat el Sr. Recoder.
Be, fins aquí tot normal, un acte cultural i a la vila on el Sr. Recoder ha estat alcalde molts anys, normal que hi sigui.
El que ja no em sembla normal es que fora de la gal.leria hi havia un home esperant, un home vestit amb vestit i corbata, un home fornit, vaja el que em podríem dir un guarda espatlles. Aquí es on jo em sublevo, un conseller al Govern de Catalunya ha de menester un guarda espatlles??? Guarda espatlles, xòfer potser també o es el mateix?, cotxe oficial? i que mes??
NO havíem quedat que hem de reduir despeses? Com es pot tenir el cinisme d'exigir nos retallar tot i mes i ells seguir amb el seu cotxe oficial i el seu guarda espatlles.
Realment, ens fa falta una depuració política important. Aquests no han entès que ELLS son els primers que han de retallar se a si mateixos

2 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Dius que "ens fa falta una depuració política important". Totalment d'acord, però no només política, també automobilística, gastronòmica, viatgera, etc.

jordir ha dit...

em conformo amb la primera, de moment