dijous, 8 de novembre del 2007

reprimenda

avui un bon amic, "off line", m'ha recriminat la meva manca de disciplina en el us del meu blog. Aparentment si vull captar la vostre atenció he de ser mes regular en les meves entregues.
Bé, demano disculpes però us aviso que el meu blog seguirá sent anarquic nomes perque el meu blog es un reflexe de mi mateix i es viu, pateix els meus estats d'ànims i les meves "neures".
Si això em penalitza el nombre de lectors que hi farem tot i que veient el nombre de visites, si en perdo un mes em quedo mes sol que la una.
En qualsevol cas la setmana que ve no estaré amb vosaltres perque seré de viatge. ja us ho explicaré a la tornada

4 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Quan sento a parlar de viatges a gent com tu, sempre em ve al cap allò de "no los busquéis ni en montañas remotas ni en desiertos lejanos". Mira, no sé perquè, aquella frase em va fer gràcia, tenia el seu intríngulis. Tranquil, la setmana que ve no et buscarem ni a les muntanyes ni als deserts, entre altres coses perquè, llegint els teus articles, intueixo que ets més urbanita i cosmopolita que pagesívol i camperol, i segurament te n’aniràs a una ciutat moderna i no pas al camp de tota la vida. Esperarem que tornis i ens ho expliquis. Bon viatge!

jordir ha dit...

no tot es tl i com sembla, anem a Libia mes concretament la zona de Sebha i Ghat al bell mig del desert del Sahara es a dir sorra i espais oberts a dojo
inch allah

Miquel Saumell ha dit...

Ves per on, veig que aquest cop m'ha fallat l'intuïció. Doneu-li molts records al Muammar de part meva, i "de passo" pregunta-li si ja llegeix els nostres blogs.

curious97 ha dit...

Imagina't, doncs, el que poden dir del meu blog!

Curious97