dissabte, 12 de setembre del 2009

diada

He vist l'acte que s'ha organitzat a la Ciutadella i voldria fer uns petits comentaris:
- per que els srs. del govern seuen davant del públic i darrera els qui actuen, per que aquesta separació de la resta, per veure com xerren entre ells en lloc d'escoltar al que canta, per veure com el Saura no sabia si aplaudir o no a la Noah???
- es necessari tenir als mossos allà drets tota l'estona?? no es propi de dictaduras tenir les forces d'ordre al bell mig de l'escenari?
- per cert, a mi la Noah m'ha agradat el que ha dit i com canta

Seguim amb la Diada, el sr. Laporta ha aprofitat per parlar d'independència. No seré jo qui li digui el que pot dir o no com a persona, pero les seves declaracions poden ser interpretades com a president del FC Barcelona i llavors ja no estic segur que ell pugui manifestar una opció política, la que sigui. Jo com a minim crec que la plataforma del FCB no s'ha de fer servor pr usos polítics.
Com deia algú, aquest tipus de comentaris en boca de segons qui nomes serveixen per alimentar la caverna (mai tan ben dita) i si no em creieu mireu a la web del diari Marca els comentaris dels lectors. Es clar, si un pot dir els altres també però cada cop veig mes i mes odi en els comentaris que els de la resta de l'Estat tenen envers els Catalans.
Em direu que ja s'ho faran però em sap greu no tenir mes talla que ells. Si tots ens posem a la seva alçada no arribarem enlloc.


1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Hola!
Laporta representa el FCB i penso que s’hagués hagut d’esperar a la Diada del 2010 per manifestar-se tal com ho va fer ahir. Ja tothom sap com pensa Laporta i quins són els seus plans polítics de futur però una cosa són les idees i una altra es mostrar-les públicament. Aquest home ja està en campanya electoral, tot i que no sé per a quines eleccions i amb quin partit, i potser ell tampoc ho sap. Sempre he tingut la sensació que aquest home té masses “prontos”, corre massa, i qui corre massa s’arrisca a caure i prendre mal.