dissabte, 19 de setembre del 2009

qui son els perillosos en aquesta història

De fet ja no us caldria llegir el meu comentari perquè d'altres, com el Radar de Sarrià (jo no sé fer el link directe) ja us diran el que jo vull dir però es que si no ho escric rebento.
El verdader problema per a mi no es el sr. Millet, lladre auto confés i per tant ja es pot dir lladre, sinó en el fet de que el Sr Calzada o la Sra. Carulla, membres del patronat, així com el Conseller Tresserras, per nomes anomenar ne tres son coneixedors de tot el que ha estat i seguira passant.
Jo em pregunto, ignoraven aquest senyors el sou que el Sr. Millet i el cap d'administració tenien? Es normal salaris que superen el milió d'euros mentre els cantants, treballadors com altres ho han de fer de franc?? això a mi em recorda el sis tema feudal amb el Senyor i els serfs, o hauria de dir esclaus???
Com bé he llegit en el "linkat" bloc del Radar, aquí donem per fet que els de "dalt", la crème de la crème de la societat catalana, poden ser lladres perquè sempre han fet el que han volgut i es evident que els polítics, con tal de tenir el seu suport o formar part del tema fan el mateix.
No era col.laborador del Palau tot i que es un ens que sempre he estimat. No ho seré en el futur perquè veig que nomes serviria per pagar els luxes asiàtics d'altres.
Jo, fins aquí, els meus petits luxes i capricis me'ls pago jo.
Per cert, donaria un consell a qui, com jo, de vegades creu en les donacions.
Aquest mateix problema el varem patir fa temps amb una ONG que també era la tapadora per uns altres lladres mentre que els suposats nens afavorits no rebien el que els pertocava.
Després d'aquell desencís no hem tornat a donar mes diners a cap ens on no tinguem clar que el 100% de la nostre donació vagi directament a qui li correspon. Així que si voleu ajudar al Palau, exigiu abans un escrit on us garanteixin el destí de la vostre donació.
Si hem de viure en una societat on els qui son dalt son lladres i corruptes, com a mínim, els del mig treballem per evitar que, a mes de cornuts paguem el beure.

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

L’enllaç del que parla l'autor del jocrec és aquest:
http://elradardesarria.blogspot.com
Aprofito per agrair-li la menció.