dijous, 24 de desembre del 2009

Bon Nadal


Normalment no soc jo qui utilitza aquest blog però el Jordi i jo hem considerat que avui jo també puc aprofitar per saludar.
Linus, Nitus, Maciá, LLamp, Lasky, Max, Pixel, LLuna, tots els qui juguem per Can Matas o per Can Borrell, els qui no recordo el nom però soc capaç de reconèixer per l'olfacte a cada cantonada i sobretot per tots aquells que no tenen la sort de una casa o una família, com jo, i que malviuen abandonats al ras o a las gosseres.
Un record per tots vosaltres en aquests dies tan freds.
Que tots us retrobeu amb la vostre familia.
Ens retrobem tot pixant en alguna cantonada, bon any
Fibi (la de la foto)

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Fibi,
Transmet les meves expressions de respecte i admiració al teu amo i aprofita per felicitar-lo doncs trobo que amb el poc temps que fa que t’ensenya a escriure en català n’has aprés força.