dilluns, 14 de desembre del 2009

referendum 2

No m'agrada tenir la raó en aquest cas però esta escrit ahir al meu blog el que havia de passar i ni tan sols 24 hores han fet falta perquè el nostre estil peculiar surti a la palestra.
Individualisme, defuig de la responsabilitat, egoisme, interessos privats sempre per sobre dels públics, enveja, etc....

Crec que la majoria dels polítics s'han tret un pes de sobre per el resultat no tan evident com molts pensaven (o temien). 
Com sempre els uns acusen als altres, ningú no es responsable, altres diuen que no era el moment adequat (nomes ho serà quan ells ho diguin) i fins i tot ja s'han tirat els plats al cap els organitzadors d'Osona i els d'Arenys.
En definitiva una imatge patètica dels nostres dirigents que demostren un cop mes que no es mereixen el nostre vot.
Em quedo amb un parell de coses:
1) Les paraules del sr. Montilla dient que el referèndum no es representatiu i que es a les urnes on el vot es útil. Li agafo la paraula i a tots us ho recordaré quan arribi el moment d'anar a votar l'any que ve. Si no els volem NO els votem.
2)  Els polítics han fet tot el que han pogut perquè el referèndum no funcioni i ho han aconseguit, amb lo que s'ha demostrat que la nostre democràcia ho es a mitges, perquè el poble no es sobirà i depèn de la manipulació prèvia dels polítics per tal de poder votar una cosa o un altre.
3) Cada cop estic mes convençut menys banderes, menys religions i menys polítics, serà que m'estic convertint en un anarquista?????? o potser un home assenyat
Bon vespre