dijous, 31 de desembre del 2009

una nena peruana

Una nena Peruana de la selva Amazònica es el meu homenatge al 2010.
Hi vàrem ser aquest estiu i quan la vaig trobar, mig amagada, la seva mirada em va enamorar. Crec que ella representa el futur, indefensa, innocent, desvalguda davant l'immensitat del que  haurà de fer front en un futur immediat. 
Però també representa l'esperança en un mon millor, l'il.lusió perquè el any vinent sigui millor que el passat, i la confiança perquè el seu mon, el seu entorn li donin les eines per tirar endavant.
Aquest blog també va estar a punt de desaparèixer i ara, en canvi, es una eina que m'ajuda a aprendre a escriure tot dient el que penso.
Primer creia que ho feia per emular un amic, després per protestar de totes les injustícies i maleses que veig en el dia a dia. Ara veig que ho faig perquè soc capaç de pensar, raonar, expressar la meva opinió i això vol dir que, encara que no sembli, també crec en un mon millor.
Així que mirem el futur amb optimisme, visca la vida, visca el futur.